افتتاح ساختمان اداری ایستگاه تحقیقات دیم خدابنده باحضورحجت الاسلام والمسلمین عسگرزاده ومسئولین کشوری
به گزارش روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ مقارن با هفته وحدت، آئين افتتاح و بهره برداري از ساختمان اداري ايستگاه تحقيقات ديم خدابنده در محل اين ايستگاه واقع در روستاي دوتپه شهرستان خدابنده با حضور جناب حجت الاسلام و المسلمین عسگرزاده سرپرست محترم حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان، ریاست محترم سازمان، معاون پژوهش و فناوري سازمان تات، ریاست محترم مرکز آموزش و تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مرکز و سایر مسئولين كشوري و استاني برگزار شد.
حجت السلام و المسلمين عسگرزاده ضمن تبريك هفته وحدت و ابراز خرسندي از افتتاح و بهره برداري از ساختمان اين ايستگاه؛ ابراز اميدواري كرد كه اين ايستگاه منشاء خير و بركت براي كشاورزان منطقه و براي كشاورزي كشور باشد.
در این مراسم از تعدادي از همكاران مركز كه زحمات بيشتري در احداث و تكميل اين ساختمان متحمل شده بودند؛ تشكر و قدرداني شد.

اخبار و فعالیت های مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان
