به گزارش روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ مقارن با هفته وحدت، آئين افتتاح و بهره برداري از ساختمان اداري ايستگاه تحقيقات ديم خدابنده در محل اين ايستگاه واقع در روستاي دوتپه شهرستان خدابنده با حضور جناب حجت الاسلام و المسلمین عسگرزاده سرپرست محترم حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان، ریاست محترم سازمان، معاون پژوهش و فناوري سازمان تات، ریاست محترم مرکز آموزش و تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مرکز و سایر مسئولين كشوري و استاني برگزار شد.

حجت السلام و المسلمين عسگرزاده ضمن تبريك هفته وحدت و ابراز خرسندي از افتتاح و بهره برداري از ساختمان اين ايستگاه؛ ابراز اميدواري كرد كه اين ايستگاه منشاء خير و بركت براي كشاورزان منطقه و براي كشاورزي كشور باشد.

در این مراسم از تعدادي از همكاران مركز كه زحمات بيشتري در احداث و تكميل اين ساختمان متحمل شده بودند؛ تشكر و قدرداني شد.