به گزارش حنوج پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان زنجان، مراسم تجلیل از بازنشستگان سال ۱۴۰۲ در تاریخ ۱۴ تیر ۱۴۰۳ برگزار شد.

این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز گردید و گزارشی جامع از وضعیت و تعداد بازنشستگان ارائه شد. حجت‌الاسلام عسگرزاده، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه، در این مراسم سخنرانی کرد و بر این نکته تأکید نمود که در ادبیات دینی، مفهومی به نام بازنشستگی وجود ندارد. وی بیان کرد که وظیفه هر سازمان، حداقل فراهم کردن امکانات مادی برای بازنشستگان است. او بازنشستگان را معدن تجربیات و دانش سازمانی دانست و اظهار داشت که فراموش کردن این افراد، خسارت بزرگی برای نهادها به همراه دارد. وی افزود: "بخش مهمی از فرهنگ سازمانی به دلیل عدم ثبت و انتقال تجربیات ارزشمند بازنشستگان از بین می‌رود."

در ادامه مراسم، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از بازنشستگان سال ۱۴۰۲ تقدیر شد.